piatok 4. apríla 2008

Meno jej robí problémy...

Henrieta Mickovičová nie je Mickovičová ale Mičkovicová.Hviezda Paneláka bojuje so svojím menom odjakživa."Kadečo už veru bolo , dokonca sa učitelia pomýlili aj na vysvedčeniach.Zvykne mi to skomplikovať život , napríklad na pošte"prezradila Heňa. Nesprávne ho uvádzajú aj v úvodných titulkoch seriálu.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

„Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.